Mennesker og viden skal give Hempel kritisk masse

Hempel er for lille til at kunne klare sig fremover. Investering i ”mennesker, produktion og udvikling” er vejen frem, ifølge CEO Pierre-Yves Jullien.
Foto: Hempel
Foto: Hempel
Tomas Kristiansen

Hempel er for lille til at kunne matche de efterhånden større og større leverandører af råmaterialer på den ene side og de ekspanderende internationale rederier på den anden. Malingsproducenten mangler ganske enkelt kritisk masse til at kunne få ordentlige prisaftaler igennem, som CEO Pierre-Yves Jullien forklarer i et interview med ShippingWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også