Mennesker og viden skal give Hempel kritisk masse

Hempel er for lille til at kunne klare sig fremover. Investering i ”mennesker, produktion og udvikling” er vejen frem, ifølge CEO Pierre-Yves Jullien.
Foto: Hempel
Foto: Hempel
Tomas Kristiansen

Hempel er for lille til at kunne matche de efterhånden større og større leverandører af råmaterialer på den ene side og de ekspanderende internationale rederier på den anden. Malingsproducenten mangler ganske enkelt kritisk masse til at kunne få ordentlige prisaftaler igennem, som CEO Pierre-Yves Jullien forklarer i et interview med ShippingWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også