ShippingWatch

Mennesker og viden skal give Hempel kritisk masse

Hempel er for lille til at kunne klare sig fremover. Investering i ”mennesker, produktion og udvikling” er vejen frem, ifølge CEO Pierre-Yves Jullien.

Foto: Hempel

Hempel er for lille til at kunne matche de efterhånden større og større leverandører af råmaterialer på den ene side og de ekspanderende internationale rederier på den anden. Malingsproducenten mangler ganske enkelt kritisk masse til at kunne få ordentlige prisaftaler igennem, som CEO Pierre-Yves Jullien forklarer i et interview med ShippingWatch.

”Det handler om vores evne til at reagere hurtigere når priserne stiger. Vi er godt klar over, at vi er lidt i klemme . Vores leverandører er store globale kemiske virksomheder, som fusionerer og bliver mere dominerende. Vi står midt i det hele med kunder på den anden side inden for især marineindustrien, som også er store spillere. Så vi er nødt til at blive bedre til at matche det,” siger Pierre-Yves Jullien..

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs