Bilrederier må selv sluge regningen for at undgå Det Røde Hav

Rederier, som sejler med biler, er ofte bundet af lange kontrakter. Det gør det sværere at hæve priserne for at dække den lange tur rundt om Afrika.
Xavier Leroi, EVP og COO for Shipping Services hos Wallenius Wilhelmsen, siger, at beslutningen om et eventuelt tillæg endnu ikke er truffet. | Foto: Wallenius Wilhelmsen
Xavier Leroi, EVP og COO for Shipping Services hos Wallenius Wilhelmsen, siger, at beslutningen om et eventuelt tillæg endnu ikke er truffet. | Foto: Wallenius Wilhelmsen

OSLO

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også