Maersk: Begivenhedsrigt år har kostet på vores image

Maersk genkender konklusionen fra imageundersøgelse, at selskabets offentlige omdømme i 2017 led under den store transformation af virksomheden, lyder det i en mail til ShippingWatch.
Salget af Maersk Oil var ifølge konsulenthus medvirkende til et dårligere offentligt omdømme af Maersk i 2017. | Foto: /ritzau/Claus Bonnerup
Salget af Maersk Oil var ifølge konsulenthus medvirkende til et dårligere offentligt omdømme af Maersk i 2017. | Foto: /ritzau/Claus Bonnerup

En ny stor imagemåling viser, at den offentlige opbakning til Maersk sidste år led under den historiske transformation af selskabet og frasalget af Maersk Oil til Total.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu