ShippingWatch

Opsplitning og oliesalg koster Maersk dyrt på omdømme

Maersks offentlige omdømme led et knæk i 2017, viser en imagemåling foretaget blandt næsten 23.000 danskere. Opsplitning og salg af Maersk Oil spillede ind, lyder det fra konsulenthus.

Foto: Maersk Line

Endnu en "gigant" har mistet offentlig opbakning, og denne gang er der tale om A.P. Møller-Maersk.

Sådan lyder det fra Caliber ovenpå en stor årlig imagemåling, som konsulenthuset foretager blandt 100 virksomheder,

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Maersk løfter sløret for design af metanolskibe

I fem år har Maersk arbejdet på at udvikle et nyt skibsdesign, som skal øge energi-effektiviteten i flåden med 20 pct. Otte skibe, der efter planen skal sejle på grøn metanol fra 2024, bliver de første.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs