Opsplitning og oliesalg koster Maersk dyrt på omdømme
Maersks offentlige omdømme led et knæk i 2017, viser en imagemåling foretaget blandt næsten 23.000 danskere. Opsplitning og salg af Maersk Oil spillede ind, lyder det fra konsulenthus.
![Foto: Maersk Line](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9544708.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Madrid%2520Maersk%2520@Tianjin%2520port%25205.jpg)
af SØREN PICO
Endnu en "gigant" har mistet offentlig opbakning, og denne gang er der tale om A.P. Møller-Maersk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansker overtager central post i Hapag-Lloyd
For abonnenter