Clipper sejler til rater, der skaber ny optimisme

"Raterne er for første gang i lang tid på et niveau, der kunne friste nogle til at bestille nye skibe, men det bliver ikke os," siger CEO i Clipper Group, Peter Norborg, til ShippingWatch. Især en enkelt råvare er helt afgørende for rederiets fremgang.

Tørlastmarkedet i den sidste del af 2017 begynder at vise takter, som kan få mundvigene opad i Clippers karakteristiske hvidskurede hovedkvarter i Københavns Nordhavn.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også