Clippers nye CEO: Tørlastmarkedet er de små skridt

Tørlastmarkedet er altid nemmest at læse, når man læser bagud, siger Peter Norborg til ShippingWatch om den opgave, han har påtaget sig som ny topchef i Clipper-gruppen. "Tiden er ikke til lange og radikale beslutninger."

Tiden er næppe til store, langsigtede beslutninger i mange ledelseskontorer i den internationale tørlastindustri, med mindre man er tvunget til det. Det er et indtryk, som også Clipper-gruppens CEO Peter Norborg efterlader. For få dage siden trådte han ind i sit nye hjørnekontor med udsigt til Øresund i rederiets fysiske hovedsæde i Sundkrogsgade i København.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også