Vendepunkt i tørlast får redere til at drømme om årelangt opsving

2021 blev året, hvor tørlastmarkedet endeligt skød til vejrs efter mange svære år. Med den laveste ordrebog i mere end 10 år koblet med et Kina, der tromler derudaf, spår analytikere og rederier et årelangt opsving.
Eagle Bulk CEO Gary Vogel | Foto: Marine Money
Eagle Bulk CEO Gary Vogel | Foto: Marine Money

En ordrebog, som aldrig har været lavere, sammen med et storimporterende Kina får tørlastrederierne til at drømme om et guldrandet marked indtil i hvert fald 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også