Seaintel: Containerredere svigter deres kunder

En temperaturmåling på, hvor langt containerrederier er i deres digitale udvikling, lover ikke godt for kunderne og serviceniveauet. Det konkluderer Seaintel efter at have udført en ny test.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Containerrederne taler med voksende styrke om nye digitale løsninger og platforme som industriens svar på den teknologiske udvikling blandt kunderne som logistikselskaberne og deres behov. Den snak står i modsætning til resultaterne af en test, analysehuset Seaintel har foretaget, som viser, at det halter alvorligt mange steder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også