Maersk Line: Vi har et serviceproblem

Kunderne har sagt det længe, og nu dokumenterer tal, at containerrederierne slet ikke kan leve op til sejlplanerne. Maersk Line erkender over for ShippingWatch, at industrien og rederiet selv ikke gør det godt nok. "Vi har et problem med servicen, der skal løses."
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Afskiberne har efterhånden vænnet sig så meget til, at containerskibene mellem Europa og Asien ankommer for sent, at de helt rutinemæssigt lægger en buffer på flere dage ind.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også