Fransk containerrederi øger reefer-transport fra Sydamerika

Verdens tredje største containerrederi, CMA CGM, opgraderer rederiets ruter mellem Sydamerikas østkyst og Asien med henblik på især reefertransporter, som Maersk Line sammen med fusionspartneren Hamburg Süd vil sidde tungt på.

Mens ruterne på Stillehavet mellem Asien og Nordamerika er udpeget som kamplads blandt containerrederierne i 2017, ligner også ruterne mellem Fjernøsten og Sydamerikas østkyst en slagmark, når Maersk Lines bebudede overtagelse af Hamburg Süd efter planen falder på plads i løbet året.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også