Tilbud fra CMA CGM skal sikre EUs ja til opkøb af NOL

Det franske containerrederi CMA CGM er klar til at indgå et kompromis med EU for at få godkendt rederiets opkøb af Singapore-baserede Neptune Orient Lines (NOL), skriver Reuters. Det kan koste NOLs deltagelse i alliancer.
Foto: CMA CGM
Foto: CMA CGM

CMA CGM, verdens tredjestørste containerrederi efter danske Maersk Line og MSC, er villig til at give efter på en række punkter for at få sit storstilede opkøb af Singapore-baserede Neptune Orient Line (NOL) godkendt af EU's konkurrencemyndigheder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også