SeaIntel: Nu rammer de store skibe Asien-Australien
![Foto: Hanjin](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article4711817.ece/ALTERNATES/schema-16_9/GammanTerminal.jpg)
Flere containerruter står i disse år over for ændringer, hvor større skibe end sædvanligt bliver sat ind. Leveringen af de helt store containerskibe på op mod 20.000 teu presser mindre skibe ned i andre ruter, og det har både sine fordele og ulemper.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Maersk Line: Så stor bliver gevinsten af 2M-alliancen
For abonnenter
Alphaliner: Maersk Line og MSC passive i priskrig
For abonnenter
Drewry: Kinesisk alliance kan skubbe til magtbalance
For abonnenter