CMA CGM: Hurtigt P3-alternativ nødvendigt

CMA CGM havde ikke andre muligheder end hurtigst muligt at finde et alternativ til P3-alliancen, fortæller rederiets chef for øst-vest trafikken Nicolas Sartini i et interview med ShippingWatch.

Det blev ikke en pan-europæisk alliance for det store franske containerrederi CMA CGM, da kineserne før sommerferien satte en brat stopper for P3-alliancen med danske Maersk Line og schweiziske MSC.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også