Ét rederi står bag halvdelen af flådevæksten på Asien-Europa

Kapaciteten på containerbranchens hovedåre er steget markant, hvor især krisen i Det Røde Hav har trukket op i de seneste par måneder.
Foto: Ingo Wagner/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Ingo Wagner/AP/Ritzau Scanpix

Houthi-militsens angreb på handelsskibe i farvandet ved Suezkanalen er kraftigt medvirkende til at trække kapaciteten op på branchens hovedrute fra Asien til Europa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også