Unilever er blevet en vigtig løftestang i rederiernes grønne omstilling

De globale detailkæder - og dermed de facto forbrugerne - har fået indflydelse helt ind i rederiernes direktionslokaler med den nye grønne dagsorden. ShippingWatch har interviewet Unilever og H&M Group om deres rolle som løftestang. Her er først Unilever.
Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix

Når store grønne skove brænder af, og flammerne mest af alt ligner noget, der spys ud fra solens overflade, så er det billeder, mennesker over hele verden bider mærke i og uden tvivl gyser over voldsomheden i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også