ShippingWatch

Unilever er blevet en vigtig løftestang i rederiernes grønne omstilling

De globale detailkæder - og dermed de facto forbrugerne - har fået indflydelse helt ind i rederiernes direktionslokaler med den nye grønne dagsorden. ShippingWatch har interviewet Unilever og H&M Group om deres rolle som løftestang. Her er først Unilever.

Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix

Når store grønne skove brænder af, og flammerne mest af alt ligner noget, der spys ud fra solens overflade, så er det billeder, mennesker over hele verden bider mærke i og uden tvivl gyser over voldsomheden i.

Og endnu mere dem, der bor, hvor stormene med tre eller firedobbelt orkanstyrke, flodbølger eller mudderskred raserer huse eller hele byer, som man så det i Tyskland i juli.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Mens Maersk opjusterede, gav MSC-topchef Søren Toft en forklaring på containermarkedets dårlige service på shipping-konference i London. Kampen om de klimavenlige brændstoffer skærpes, og grønne pollitikere vil have LNG fjernet fra EU-liste.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs