ShippingWatch

Unilever er blevet en vigtig løftestang i rederiernes grønne omstilling

De globale detailkæder - og dermed de facto forbrugerne - har fået indflydelse helt ind i rederiernes direktionslokaler med den nye grønne dagsorden. ShippingWatch har interviewet Unilever og H&M Group om deres rolle som løftestang. Her er først Unilever.

Foto: Malte Ossowski/AP/Ritzau Scanpix

Når store grønne skove brænder af, og flammerne mest af alt ligner noget, der spys ud fra solens overflade, så er det billeder, mennesker over hele verden bider mærke i og uden tvivl gyser over voldsomheden i.

Og endnu mere dem, der bor, hvor stormene med tre eller firedobbelt orkanstyrke, flodbølger eller mudderskred raserer huse eller hele byer, som man så det i Tyskland i juli.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

Seaspans ejer får nyt højere købstilbud

Atlas Corp., som bl.a. ejer Seaspan, verdens største ejer af containerskibe, har fået et nyt og højere købstilbud fra et køberkonsortium, der bl.a. tæller containerrederiet ONE.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ShippingWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs