Hapag-Lloyd vil sælge forsikringer digitalt

Tyske Hapag-Lloyd vil nu sælge forsikring af fragt til sine kunder med ny online løsning, der især er rettet mod små og mellemstore afskibere. Rederiet følger således efter Maersk, der sidste år lancerede et lignende produkt.
Foto: PR / Hapag-Lloyd
Foto: PR / Hapag-Lloyd

Hapag-Lloyd rykker nu ind på forsikringsmarkedet med en ny online løsning, hvor containerrederiet vil sælge forsikring af de fragtede varer til sine kunder, skriver selskabet i en meddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også