Maersk vil skrue endnu mere op for reefer-markedet

Successen for Maersks ambitiøse end-to-end plan, hvor rederiet tager sig af transporten fra dør til dør, afhænger i høj grad af udviklingen på det lukrative reefer-marked. Derfor er det især her, der skal sættes ind, siger den nye chef for Logistics and Services, Klaus Rud Sejling, til ShippingWatch.
Foto: Maersk
Foto: Maersk

Med en markedsførende position på kølecontainere bliver det ikke mindst inden for reeferområdet, at Maersk skal vinde slaget over konkurrenterne i sin omfattende end-to-end strategi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også