ONE-rederierne har tabt herredømmet på Stillehavet

Mens Maersk Line har vundet markedsandele på Stillehavet i år, er det gået den helt gale vej for det nystartede japanske containerkonsortium ONE, som er presset væk fra tronen på Stillehavet af især to andre rederier.
Foto: Ocean Network Express
Foto: Ocean Network Express

Det var allerede fremme i april i år, da det japanske containerkonsortium ONE blev søsat, nemlig at de tre containerrederier bag de lyserøde skibe havde meget svært ved at levere en ordentlig service.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også