Maersk Line vil ikke fakturere kunder for ny teknologi

Halvdelen af Maersk Lines reeferkunder er nu koblet op til rederiets digitale overvågningssystem, der har taget mellem fem og syv år at udvikle. Men der er ingen aktuelle planer om at fakturere kunderne for adgang til systemet, siger global reeferchef til ShippingWatch. 

Siden Maersk Line for godt et halv år siden gav sine reefer-kunder adgang til overvågningen af containere gennem rederiets elektroniske- og satellitbaserede system Remote Container Management, er omkring 1.200 kunder, der dækker godt halvdelen af den samlede reeferforretning, blevet koblet op på systemet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også