
Det vil kræve større kraner at håndtere Triple-E skibe optimalt i Algeciras og Tanger, og derfor står APM Terminals nu i et dilemma om, hvornår selskabet skal lave investeringer i nye kraner. Det er nemlig ikke blevet besluttet, hvilke ruter 18.000 TEU-skibene skal sejle på.
"Det store spørgsmål er, hvornår og hvordan vi gør det. Vi kan håndtere fartøjerne i dag, men der er nogle begrænsninger. Specielt i forhold til højde. Ideelt set, ville vi gerne se detaljerne for implementeringen," siger Anders Kjeldsen, der er chef for APM Terminals' aktiviteter i Vestmiddelhavet, til Lloyd's List.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app