APM Terminals: Fire grunde til at tro på sig selv

Erfaring, netværk, Mærsk-familien og partnerskaber er de fire grunde til, at APM Terminals tror, de vil slå konkurrenterne de kommende år. Det skal ske ved at presse indtjening og globaliseringsgraden op.
Foto: APM Terminals
Foto: APM Terminals
AF TOMAS KRISTIANSEN

Selvtilliden er høj i den ellers grå og halvkedelige betonbygning i Haag, der huser Mærsk Gruppens havneaktiviteter, APM Terminals. Og det er der fire gode grunde til, hvis man spørger ledelsen, hvordan selskabet skal klare sig i kampen mod de store konkurrenter som PSA, Hutchinson og DP World. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også