Klumme: Europas nøglehavne er blevet bedre forbundne efter pandemien

De store containerhavne er vævet endnu tættere ind i verdenshandlens net. Det er en god nyhed for kunderne, skriver Lars Jensen.
Foto: Magnus Møller
Foto: Magnus Møller
af Lars Jensen, analytiker og stifter af Vespucci Maritime

I Europa har de mange havne ved Middelhavet øget deres forbundethed til de globale linjeskibsnetværk betydeligt sammenlignet med før pandemien, mens Nordeuropa omvendt halter bagefter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også