To fokusområder skal løfte bundlinjen hos Blue Water

Effektivitet og et øget fokus på voksende forretningsområde skal øge indtjeningen hos logistikselskabet i indeværende år, fortæller topchef.
Søren Nørgaard Thomsen, adm. dirkektør i Blue Water Shipping. | Foto: PR / Blue Water Shipping
Søren Nørgaard Thomsen, adm. dirkektør i Blue Water Shipping. | Foto: PR / Blue Water Shipping

Bundlinjen skal vokse hos Blue Water Shipping i 2024, og strategien til at få det til at ske beror hovedsagligt på to ben.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også