DHL-chef skal "bruge lup" for at finde salgseffekt af grønne produkter

Den tyske fragtkoncern har lovet at bruge et større tocifret milliardbeløb på grønne løsninger, men erkender, at det fortsat er begrænset med kundernes villighed til at betale.
Melanie Kreis, finansdirektør i DHL Group | Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix
Melanie Kreis, finansdirektør i DHL Group | Foto: Oliver Berg/AP/Ritzau Scanpix

Det tyske selskab valgte fornylig at ændre sit navn fra Deutsche Post DHL til blot DHL Group.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også