NTG skruer på salgsstrategien for at imødegå markedsnedgang

Som følge af de nedadgående tendenser i fragtmarkederne skifter NTG fokus. Nu vil man igen begynde at fokusere på nysalg, fortæller topchef.
Foto: PR/NTG
Foto: PR/NTG

Mens tredje kvartal bød på klar fremgang i finanserne for NTG, kunne det børsnoterede speditørselskab –ligesom resten af markedet – også se de første tegn på en afmatning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også