Søren Skou om konkurrenter: Positivt at alle ikke bevidstløst jagter samme strategi

Maersk har afsat en større pose penge til nye opkøb inden for logistik. Søren Skou, CEO i Maersk, er glad for, at konkurrenterne vælger en forskellig vej inden for logistik.
Foto: PR / Maersk
Foto: PR / Maersk

Den globale containerindustri er i opbrud, og de største rederier går forskellige veje på et containermarked, hvor rekordhøje indtjeninger snart vil være historie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også