DB Schenker: Nye IMO-regler vil påvirke rederiernes kapacitet "markant" i 2023

Et stort antal af verdens containerskibe vil blive tvunget til at sejle langsommere, når IMO’s CO2-regler træder i kraft næste år, siger DB Schenker-chef til ShippingWatch. Reglerne vil ”resultere i et omfattende redesign af alle vores tidsplaner”.
Thorsten Meincke, COO, Air and Ocean, DB Schenker. | Foto: DB Schenker
Thorsten Meincke, COO, Air and Ocean, DB Schenker. | Foto: DB Schenker

Kapaciteten på containermarkedet kan få en mavepuster, når IMO’s regler om begrænsning af CO2-intensiteten i shipping træder i kraft 1. januar 2023.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også