Leman-topchef udpeger tre grundsten i vækststrategi

Leman skal både vokse på eksisterende markeder og etablere sig i nye i løbet af 2022. Samtidig ser speditørselskabet et særligt behov i USA, som man vil udnytte, fortæller topchef Bo Lindberg Andersen til MobilityWatch.
Bo Lindberg Andersen tiltrådte som adm. direktør i Leman 1. oktober 2021. | Foto: PR / Leman
Bo Lindberg Andersen tiltrådte som adm. direktør i Leman 1. oktober 2021. | Foto: PR / Leman

Som de fleste topchefer skulle Bo Lindberg Andersen først finde sig til rette i sit nye job, før han var klar til at fortælle i detaljer om, hvilken retning han vil styre Leman i.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også