Lauritzen Bulkers får kunder fra presset containermarked

Tørlastmarkedet er ifølge Lauritzen Bulkers i forrygende form med stor efterspørgsel og høje rater. Alle tjener penge i det her marked, siger CEO i Lauritzen Bulkers til ShippingWatch. Det danske rederi henter kunder i presset containermarked.
Niels Josefssen, CEO i Lauritzen Bulkers. | Foto: PR/J. Lauritzen
Niels Josefssen, CEO i Lauritzen Bulkers. | Foto: PR/J. Lauritzen

Det glohede containermarked med høje fragtrater, mangel på containere og flaskehalsproblemer i havnene får kunder til at flytte håndterbare laster over til tørlastskibe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også