Den gamle opkøbs-champ er tilbage i ringen

Logistikselskabet DSV har bygget sin succes på opkøb. De seneste mange år har det skortet på indkøbene, men fredag slog DSV til igen. Nu skal selskabet bevise, at man mestrer de helt store integrationer.
Foto: Nicolai Lorenzen
Foto: Nicolai Lorenzen
AF BERTIL BARKHOLT FRUELUND

DSV’s storhed er skabt gennem opkøb. Massive, modige milliardindkøb, der på 20 år har sendt selskabet fra at være en mindre speditør til en global gigant, der kan bide skeer med de største. Selskabet viste gang på gang, at man kunne tage en kæmpe integrationsopgave på sig og løfte den til topkarakter. Men siden finanskrisen har transportkolossen været ude af kampen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også