Danske Maritime ønsker mere aggressiv profil

Danske Maritime, der repræsenterer de danske værfter, maritime ingeniørvirksomheder og underleverandører i branchen, skal blive bedre til at gøre opmærksom på sig selv og have en mere "aggressiv" stil, mener organisationens direktør Jenny Braat.

Selvom virksomhederne i den maritime industri er den største i det blå erhvervsliv i Danmark med 45.000 beskæftigede, er det ofte rederierne, der bliver lyttet først til, og som har en skarpere profil i befolkningen og blandt politikerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også