Sådan vil MCI slå konkurrenterne

Maersks containerfabrik ser en bedring i markedet for kølecontainere, hvor rederne igen afgiver ordrer. I 2015 er målet at vokse markedsandelen med fem pct., selvom konkurrencen stadig er hård.

Containerrederne er igen begyndt at afgive ordrer på nye kølecontainere hos producenterne, og tre års fald ser ud til at være bremset. Derfor øjner Maersk Gruppens containerfabrik Maersk Container Industry (MCI) en bedre chance for vækst det kommende år, fortæller Søren Leth Johannsen, CCO, til ShippingWatch, når han skal pege på fremtiden for den globale industri for reefercontainerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også