Hvordan Udkantsdanmark kom på skibsredernes dagsorden
Danske Rederier har skrottet de traditionelle nyhedsbreve og satser i stedet på at byde ind på dagsordenen, ikke mindst den politiske så som vilkårene i Udkantsdanmark. For her er der nogen, der lytter. ShippingWatch fortsætter sin serie om kommunikation i den maritime industri.
![Foto: PR-foto: Danske Rederier](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9760680.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Jakob%2520Ulleg%25C3%25A5rd.jpg)
af SØREN PICO
Ti danske borgmestre meldte sig med et brev sidste forår ind i en langvarig debat om danske skatteregler for sømænd.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Kommunikationschef afbrød ferien, da DSV landede opkøb
For abonnenter
Kommunikation skal forme det nye Hapag-Lloyd
For abonnenter