Kunder mangler overblik efter nedbrud i Maersk

Maersk-kunder som Jysk og DSV forsøger lige nu selv at skaffe sig et overblik over situationen efter gårsdagens hackerangreb. I værste fald kan kunderne søge mod andre rederier, fortæller de til ShippingWatch.
Foto: Göteborgs Hamn/PR
Foto: Göteborgs Hamn/PR

Onsdag midt på dagen, knapt et døgn efter, at Maersks it-systemer blev hacket, arbejder selskabets kunder på højtryk for at finde ud af, hvordan de skal forholde sig til den uvante situation efter angrebet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også