Grønlands Erhverv: Royal Arctic Line svigter kunderne

Organisationen finder det "stærkt kritisabelt," at virksomheder i Grønland ikke i et tilstrækkeligt omfang er blevet involveret i rederiets planer om at ændre besejlingen. "Vi synes, at de er blevet involveret," siger CEO Verner Hammeken til ShippingWatch.
Verner Hammeken, CEO for Royal Arctic Line. | Foto: Royal Arctic Line
Verner Hammeken, CEO for Royal Arctic Line. | Foto: Royal Arctic Line

Royal Arctic Lines planer om en ny besejlingsstrategi til og fra Grønland møder hård kritik fra Grønlands Erhverv, fremgår det af en pressemeddelelse fra organisationen med overskriften "RAL svigter kunderne."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også