Flexport: Maersk har ikke lært at værdsætte det digitale felt

Flexport har i løbet af fire år opbygget en fuldautomatiseret speditørforretning i milliardligaen, men savner et digitalt samspil med verdens største containerrederi.
Foto: Ole Lind/Polfoto
Foto: Ole Lind/Polfoto
AF RENE DEICHGRÆBER

Når it-feltherren Jim Hagemann Snabe indtager formandsposten hos A.P. Møller-Maersk, bliver hans første og største opgave at aflive de nedarvede ordresystemer, den gamle teknologi og den analoge virksomhedskultur.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også