Maersk og EUs skibsredere har Plan B efter COP21

Med Maersk-gruppen som spydspids vil de europæiske skibsredere, og herunder Danmarks Rederiforening, allerede en af de første dage i 2016 lægge linjerne for en Plan B, efter at shipping ikke kom med i COP21. Målet er en ny global industrialliance, erfarer ShippingWatch.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Efter at COP21 Paris endte som en skuffelse for en stor del af den globale shippingindustri, som ikke kom med i klimaaftalen, har en række af de vigtigste internationale aktører inden for sektoren allerede besluttet sig for at sætte en plan B i værk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også