Clippers CEO: Tre ud af fire skibe er tørlast i 2015

Efter en lang strømliningsproces og fusionen af multipurpose med Thorco, vil Clipper nu fokusere på èt kernesegment: Bulk. "75 pct. af vores flåde er bulk-tonnage i 2015," siger CEO Gary Vogel i et interview med ShippingWatch.
Foto: Clipper Group
Foto: Clipper Group
AF TOMAS KRISTIANSEN

Det er nok ikke helt forkert at sige, at Clipper i en årrække har opereret som et noget diversificeret rederi: seks segmenter, to kernesegmenter og en organisatorisk opbygning, der har været svær at gennemskue for de fleste udenforstående.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også