De store logistikselskaber tjener mens rederne taber

Selskaber som Kuehne & Nagel, Panalpina, DB Schenker og DHL oplever ikke samme grad af volatilitet som rederierne, viser analyse fra SeaIntel.

Mens de store containerrederier tabte omkring 20 mia. USD i 2009 - eller da finanskrisen var værst - tjente de store logistikselskaber penge. Og rederierne fortsætter med at leve i en mere volatil verden målt i forhold til containermængder og finansielle resultater end de store logistikselskaber eller de såkaldte NVOCCere, Non-Vessel Operating Common Carrier.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også