SeaIntel: Rateløft virker langt fra på alle ruter

Containerrederierne holder ikke igen med at annoncere nye rateløft (GRI). Så sent som i dag, mandag, er den sidste store spiller, franske CMA CGM, hoppet med på vognen i et forsøg på at løfte raterne på Asien-Europa med 500 USD per teu fra 1. august. Indtil nu har den generelle ratestigning fra 1. juli på Asien-Europa givet god genlyd i branchen med en lille tilbagegang i sidste uge.
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Analysehuse tager kritisk kig på kartel-forbud
For abonnenter
Drewry: Generelle rateløft er uholdbar løsning
For abonnenter