Norden tæt på sine strategiske mål i produkttank

Med markante investeringer i milliardklassen over fem år, er Norden tæt på målet om 25 ejede produkttankere efter et 2012-regnskab, hvor rederiet fik ryddet op i balancen for 2,3 mia. kroner. Interview med Nordens CEO Carsten Mortensen.

Norden er tæt på målet i rederiets strategiplan 2011-2013, Longterm Growth in Challenging Times. Det gælder ikke mindst opbygningen af en moderne flåde af egne brændstofbesparende produkttankskibe, der siden 2009 er vokset fra 11 til 22 med et mål om i alt 25 ejede skibe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også