Norden tæt på sine strategiske mål i produkttank

Med markante investeringer i milliardklassen over fem år, er Norden tæt på målet om 25 ejede produkttankere efter et 2012-regnskab, hvor rederiet fik ryddet op i balancen for 2,3 mia. kroner. Interview med Nordens CEO Carsten Mortensen.

Norden er tæt på målet i rederiets strategiplan 2011-2013, Longterm Growth in Challenging Times. Det gælder ikke mindst opbygningen af en moderne flåde af egne brændstofbesparende produkttankskibe, der siden 2009 er vokset fra 11 til 22 med et mål om i alt 25 ejede skibe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også