International opmærksomhed vigtigst for Rederiforeningen

Rederiforeningen mener, det er et langt sejt træk at gøre offentligheden opmærksom på det blå erhvervsliv, som ofte er usynligt på den hjemlige bane. "Den internationale opmærksomhed er vigtigst," lyder det.

Rederiforeningen er delvist enig i, at den danske offentlighed ikke har det kendskab til det blå erhvervsliv, som virksomhederne måske kunne ønske sig. Det fremgik af en rundspørge, som ShippingWatch har foretaget blandt 11 CEOs fra den maritime sektor, at størstedelen mener, at offentligheden ikke har den billede af sektoren, som topcheferne selv forbinder med erhvervet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også