Fearnley tror ikke på højsæsontillæg

Det vil blive svært for containerrederierne at implementere højsæsontillæg mellem Asien og Europa som det, Maersk Line annoncerede idag. Det skriver Fearnley Fonds i en analyse af Shanghai Containerised Freight Index.
Foto: Maersk Line
Foto: Maersk Line

Maersk Lines udmelding om, at man introducerer et højsæsontillæg på 350 dollar mellem Asien og Europa mødes med skepsis fra Fearnley Fonds.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også