Borealis-chef forsøger at tænke nyt i uforudsigelig tid for shipping

Branchen er præget af velpolstrede redere, høje skibspriser og usikre udsigter. Det tvinger investorer til at tænke i nye baner, siger Christoph Toepfer.
”I øjeblikket er vi en smule mindre opportunistiske og mere strategiske i den måde, vi investerer på,” siger Christoph Toepfer, stifter og adm. direktør i Borealis Maritime. | Foto: Marine Money
”I øjeblikket er vi en smule mindre opportunistiske og mere strategiske i den måde, vi investerer på,” siger Christoph Toepfer, stifter og adm. direktør i Borealis Maritime. | Foto: Marine Money

Høje priser på skibe, en svækket økonomi og global usikkerhed er en cocktail, som i øjeblikket giver investorer grund til at tænke sig ekstra godt om, før de sætter penge i shipping. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også