Krisen i Det Røde Hav fjerner kapacitet og trækker Wallenius Wilhelmsen ned

Trods et svagt fjerde kvartal med krisen ved Det Røde Hav tror det norske rederi på, at 2024 bliver bedre end 2023, der leverede fremgang på bundlinjen. 
Lasse Kristoffersen, topchef i Wallenius Wilhelmsen, der kæmper med Höegh Autoliners om søtransport af biler, tror, at 2024 bliver bedre end 2023. | Foto: Capital Link / Dnv
Lasse Kristoffersen, topchef i Wallenius Wilhelmsen, der kæmper med Höegh Autoliners om søtransport af biler, tror, at 2024 bliver bedre end 2023. | Foto: Capital Link / Dnv

Wallenius Wilhelmsen fik et relativt svagt fjerde kvartal sidste år, og det på trods af et boomende marked for bilrederier,

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også