Norden-CEO: "Vi kan skabe værdi i både stigende og faldende markeder"

Rederiet Norden er på vej mod et historisk godt årsresultat. Det øgede fokus på produkttank har givet bonus, og opturen for det segment slutter ikke foreløbig, forudser CEO Jan Rindbo i et interview med ShippingWatch.
Foto: Lars Krabbe/ERH
Foto: Lars Krabbe/ERH

Norden er – med topchef Jan Rindbos ord – et lidt ”utraditionelt” rederi. Det opererer i to meget forskellige segmenter, og det giver en dynamik og fleksibilitet, der gør rederiet i stand til at omstille sig under ”meget omskiftelige markedsforhold”.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også