DHL vil sætte gang i flere digitale initiativer

Et af verdens største logistikselskaber, DHL Global Forwarding, vil gøre mere på den digitale front i de kommende år, fortæller digital chef til ShippingWatch. Et område, hvor selskabet sammenlignet med konkurrenterne har noget vej endnu ifølge analysehus.
Foto: PR / DHL
Foto: PR / DHL

Ligesom flere af de store containerrederier er i færd med at udrulle digitale løsninger, stiller også logistikbranchen skarpt på tiltag, hvor man udnytter den teknologiske udvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også