ShippingWatch

DHL vil sætte gang i flere digitale initiativer

Et af verdens største logistikselskaber, DHL Global Forwarding, vil gøre mere på den digitale front i de kommende år, fortæller digital chef til ShippingWatch. Et område, hvor selskabet sammenlignet med konkurrenterne har noget vej endnu ifølge analysehus.

Foto: PR / DHL

Ligesom flere af de store containerrederier er i færd med at udrulle digitale løsninger, stiller også logistikbranchen skarpt på tiltag, hvor man udnytter den teknologiske udvikling.

Det gør sig bl.a. gældende for DHL Global Forwarding, der er et af verdens største logistikselskaber. Her kommer man i de kommende år til at lancere flere nye digitale initiaver, der skal forbedre kundeoplevelsen for de selskaber, der bruger DHL til at få fragtet varer rundt i verden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ShippingWatch

3i køber AMP ud af Esvagt

Kapitalfonden 3i, der ejer halvdelen af Esvagt, har aftalt med virksomhedens anden ejer, kapitalfonden AMP Capital, at overtage hele Esvagt for 268 millioner britiske pund, så 3i bliver eneejer. Handelen ventes at falde på plads i første kvartal 2022.

Ugens bedste historier på ShippingWatch

Det var tid til procedure i Dan-Bunkering sagen, hvor anklageren kræver bøde- og fængelsstraf. 2022 tegner til at blive nyt hæsblæsende containerår, klima spillede afgørende rolle i Lasse Kristoffersens beslutning om jobskifte i en uge, hvor Norden lagde tørlast og tank sammen i ny struktur.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs