Kommunikation skal passe på Nordens omdømme

Kommunikation skal "udbygge Nordens omdømme og sikre, at vi har adgang til de rigtige kunder," lyder det fra det gamle Hellerup-rederi. Støtten til den kommercielle forretning er et andet mål med kommunikation i den maritime branche, som ShippingWatch sætter lup på.

Når Norden skal stå til regnskab for sit eget regnskab, har de travlt i rederiets kommunikationsafdeling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også