Kommunikation skal passe på Nordens omdømme
Kommunikation skal "udbygge Nordens omdømme og sikre, at vi har adgang til de rigtige kunder," lyder det fra det gamle Hellerup-rederi. Støtten til den kommercielle forretning er et andet mål med kommunikation i den maritime branche, som ShippingWatch sætter lup på.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6585980.ece/ALTERNATES/schema-16_9/DS%2520Norden%2520Nord%2520Power%2520Capesize.jpg)
af ANDERS PETRI
Når Norden skal stå til regnskab for sit eget regnskab, har de travlt i rederiets kommunikationsafdeling.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Norden i plus på en mio dollar i første kvartal
For abonnenter
DNB Markets: Norden glipper prishop på tørlastskibe
For abonnenter