Western Bulk: Vi har ikke rigtige konkurrenter

Det norske tørlastrederi Western Bulk føler sig helt anderledes end konkurrenterne. Forklaringen er, at rederiet ikke er tung på tonnage, men tværtimod kalder sig "asset light."
Foto: Foto: Western Bulk
Foto: Foto: Western Bulk

Western Bulk har store planer for fremtiden og fik i 2013 tilført ekstra kapital, da rederiet gik på Oslo Børs. Planerne kan realiseres, fordi rederiet har en strategi om at være "asset light". Det mener de i hvert fald selv, fortæller CEO Jens Ismar til ShippingWatch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 7 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også